úvod, akce, reference kontakty, mapa, o nás informace, ke stažení    
dioptrické a sluneční brýle
sportovní brýle a kontaktní čočky
služby a doplňky
dětská optika

 
vyšetření a prevence
cvičení zraku proti únavě a pro sport
Co nás odlišuje od ostatních? Bereme svou práci velmi osobně
a nebojíme se jít za kvalitou dál než je zvykem...
Nabízíme vysoce kvalitní brýlové obruby - materiály i provedení s vlastní zárukou servisu..
Optika Fénix nabízí více..!

Do brýlí vsazujeme prestižní skla s certifikací přímo pro nás - Rodenstock Business Partner s technologií přesných skel - díky spojení skeneru DNEye a patentované výroby skla zhotovíme dokonalý otisk vašeho oka 
do oční pomůcky.
     



prohlédněte si galerie našich značek
blac | blackfin | cocosong | fendi | jimmy choo | Eté Lunettes



  Brýlové obroučky
Kvalitní materiály a prestižní značky..

Brýlové obroučky - brýle, které nabízíme, jsou obrazem současných trendů v tomto módním doplňku a zdravotní pomůcce v jednom. Představujeme ty hlavní a nejzajímavější typy obrouček které jsou u nás na prodejně k vyzkoušení a zakoupení. Vedle obrouček s čistými liniemi, které se vyznačují jednoduchostí a praktičností a jsou vyrobeny z pevných materiálů, jako je například ocel, karbon, titan máme také exkluzivní typy s mnoha zajímavými barvami a prvky. Mnohé brýlové obroučky mají také možnost opakované výměny čoček a plnou záruku.Rádi Vám v naší prodejně oční optiky předvedeme další neméně zajímavé modely.

Dioptrická skla Rodenstock
Technologie na vrcholu optiky..

Specialisté společnosti Rodenstock vyvíjejí vysoce přesné technologie výroby špičkových čoček a nejdokonalejší metody měření oka. Značka Rodenstock je synonymem nejvyšších technologických standardů a výrobků výjimečné kvality. Cílem je dosáhnout co nejvyšší přesnosti. Díky tomu získáváte jedinečnou korekci zraku, vysoké pohodlí a esteticky dokonalý výsledek.
     



été lunettes

Italské skvosty Été Lunettes


Key Optical Europe je mladá, dynamická a moderní společnost, následovník čtyř generací výrobců brýlí - prezentující ve světě značku été lunetes.

Až do dnešního dne si čtvrtá generace zachovala tuto vášeň pro brýle, nahrazující plášť kýta a korytnačiny acetátem celulózy, což je materiál se stabilnějšími vlastnostmi odvozenými od bavlníkové rostliny, a proto je pro uživatele obtížnější a šetrnější k životnímu prostředí. Odhodlaní z otce na syna, talent, kreativita a dovednosti nové generace byly obohaceny o zkušenosti a tradici minulosti.

Původní myšlenkou kolekce Eté Lunettes je vzít módní doplněk často používaný v oděvním průmyslu - peří a přizpůsobit jej průmyslu brýlových skel, což do doby než takto tato společnost udělala se zatím nestalo. Technicky se jedná o to laminovat dva listy acetátového materiálu, které mohou mít různé barvy, ale většinou průhledné povrchově a mezi nimi se umístí peří různých barev, které se pak projevují pod průhledným materiálem. Každé pero je umístěno samostatně, aby bylo zachováno symetrické působení pro přední stranu a na spánky. Eté Lunettes to je styl sám o sobě, způsob bytí, schopnost zvýšit krásu a výraz tváře pomocí světlých a harmonických barev, tvarů a linií. Objevte, jak fascinace a krása mohou z v jednoduchosti se projevovat, když obroučky pozorujete vždy z jiného. Peří bylo vždy předmětem touhy po zavedených designérech, synonymum pro svobodu a lehkost, eleganci a zdokonalení, a definice pro privilegované ženy. Tento exuberantní a inovativní styl dává ženě kouzlo, harmonii, exkluzivní vášeň, protože každé pero a každý rám je jedinečný a bez napodobení. To je kolekce Eté Lunettes.

Historie značky Été Lunettes..

Tradice, která začala ve Francii v roce 1924, se stala starým italským dědečkem Gustavem Rege-Turom, řemeslníkem, který rukama vytvořil brýle s horninou a želvou jako základní materiály. Toto dědictví bylo předáno od Gustave Rege-Turo Sabrině, která od roku 2002 vede společnost se stejnou vášní a nadšením. Tato trvalá tradice a fascinaci, kde je každý rám jedinečným uměleckým dílem, který vyjadřuje vlastní osobnost tvůrce, je dodnes dodnes v kolekci Eté Lunettes .

Klikněte na obrázek pro naši galerii modelů » } »

Été Lunettes } oficiální stránky produktů
Été Lunettes sociální sítě: Facebook - YouTube - Pinterest

  été lunetes 2018
     



 


potřebujete nosit své brýle stále!

Pokud máte vadu zraku, a měli byste nosit brýle, pak je pro Váš zrak velmi důležité, aby jste je nosili pokud možno neustále.
Celý zrakový systém si zvyká nějakou dobu na vše potřebné co mu oči dodávají a občasné nasazování brýlí jedině jeho mozek mate - neví co je správně.
Budete-li odkládat nošení brýlí bude to pro mozek nakonec velice zatěžující a přinese Vám další problémy - bolení očí, hlavy, únavu atd.

Podívejte se na ilustraci toho, co je vidět, pokud brýle nemáte - pod obrázkem jsou čísla dioptrií a uvidíte změnu..


najeďte myší nad symbol dioptrie-oka  
a zjistíte jak nefunguje "vidění" bez optiky  
}
 

 

 


jimmy choo

Další módní značka guru Jimmy Choo


Ženské srdce a emoce byly za desetiletí zachyceny luxusními, ručně vyrobenými botami značky Jimmy Choo. a stejným luxusním dekorem, nejjemnějšími materiály a vysoce okouzlujícím stylem jsou brýlové obroučky Jimmy Choo.. Jsou určeny pro ženu, která miluje smyslné a svůdné vzory.

V souladu s rozsahem obuvi zančky J.CH. se kolekce brýlí zaměřuje pouze na ženskou populaci. Duše značky je přítomna ve všech kolekcích brýlí. Obroučky jsou z nejkvalitnějších materiálů a v nejvyšší kvalitě - to je to, co značka nabízí. Jimmy Choo obroučky se vyznačují svou pozorností k detailu, jasnými barvami a luxusním pocitem pro okolí. Obecný směr je vyrábět produkty, které představují smyslnost a svůdnost a brýle tuto vizi opravdu reprezentují. Design je veden jako velmi "měkký a ženský" s mnoha půvabnými detaily.
Jimmy Choo brýle jsou označeny jmény, čísla mají jen barevné typizace.

Historie značky Jimmy Choo..

je společností, která je synonymem pro luxusní boty. Nicméně od roku 2011 prezentovali svou vlastní řadu návrhářských brýlí. Značku Jimmy Choo uvedl na trh malajsko-britský návrhář obuvi stejného jména. jeho skutečné jméno však bylo Chow (z čínského původu), ale to byla vlastně chyba na jeho rodném listu. Traduje se, že Choo už udělal svou první botu ve věku 11 let. V roce 1986 otevřel první obchod a o deset let později společnost Choo založila svou divizi s módními doplňky Tamary Mellonové. Brzy jeho seznam zákazníků zahrnoval autorské osobnosti, hudebníky a celebrity včetně Sarah Jessica Parkerové a Victoria Beckhama. Princezna Diana byla známá jako pravidelná klientka Jimmy Choo a po rozvodu měla pravidelně na sobě vysoké podpatky této značky.

Klikněte na obrázek pro naši galerii modelů » } »

Jimmy Choo } oficiální stránky produktů
Facebook stránky značky Jimmy Choo
Video kanál Jimmy Choo YouTube

  Jimm Choo 2018
     




fendi

Módní ikonická značka ze srdce Itálie


Odvážná tvořivost, bohatý římský styl a řemeslná excelence to jsou znaky tohoto italského módního domu. u značky Fendi se Moderní a inovativní design mísí s nejvyšším italským luxusem pod tvůrčími prvky génia Karla Lagerfelda. Být osobností je mít na sobě módní doplňky od značky Fendi!

Designově nádherné brýlové obroučky - brýle značky Fendi jsou krásně elegantní, mísí se v nich luxusní barvy a jedinečný design. Když nosíte pár brýlí s ikonickým dvojitým logem F - Fendi, vyjádříte svou spojitost s nejmodernějším stylem a bezvadným zpracováním. Jako jeden z nejuznávanějších módních domů na světě, Fendi je známá jako značka, která definuje trendy, a tyto ženy po celém světě milují nosit a užívat si jejich kreativitu a jedinečnost.

Historie značky Fendi..

Cesta značky Fendi začala před více než 90ti lety v malém rodinném obchodě v centru Říma v Itálii. její zakladatelé a majitelé se inspirovali architekturou, uměním a bohatou historií města. Nejprve začali navrhovat kožené zboží a kožešinové oděvní prvky a brzy rozšířili svůj záběr o boty, vůně, brýle, hodinky a další módní doplňky.

Klikněte na obrázek pro naši galerii modelů » } »

Fendi } oficiální stránky produktů
Facebook stránky značky Fendi Roma
Video kanál Fendi Roma na YouTube

  Fendi 2018
     





blac

The original carbon fiber frame!


Blac je novátorský tvůrce brandu brýlových obrouček, revolučním způsoben vytvářených z uhlíkových vláken vyztužených titanem. Výsledkem je Lehký rám, ale přesto velmi silný. Blac je první nastavitelný rám z uhlíkových vláken s patentovým označením, jež Blac vyvinul jako první na světě!

Blac je navržen a ručně vyráběn výhradně vlastním produkčním týmem společností Bellinger House v Dánsku. Špičkový a také tajný výrobní proces vkládá každému rámu Blac zvláštní péči a řemeslnost, což zajistí jedinečný design každého kusu. Všechny rámy jsou vyráběny ručně - se závěsy, šrouby a hroty přizpůsobenými pro tyto obroučky Blac.

Jak to celé vzniklo..

Značka Blac Začíná s návrhářem Clausem Bellingerem a jeho fascinací karbon-kompozitním tělwm MP4-1 společnosti McLaren, které v roce 1981 otřáslo Světem Formule 1 v Silverstone. MP4-1 byl první úplný uhlíkový model typu 1, který byl navržen jako výlisek, spíše než tradiční sériové modely hliníkových panelů spojených mechanicky. Odměnou za náročné nekonvenční myšlení byl obrovský skok v síle a robustnosti materiálu, který změnil konstrukci závodních automobilů. Vlastnostmi kompozitu z uhlíkových vláken a skleněných vláken je jeho unikátní tkaný povrch, neobvyklá lehkost kombinovaná s velkou silou.

Klikněte na obrázek pro naši galerii modelů » } »

Blac } oficiální stránky produktů
Facebook stránky značky Blac
Video prezentace na YouTube

  Cocosong 2017
     




blackfin

čistý a dokonalý japonský titan s precizním designem itálie


Všechno začíná titanovou deskou. Ale ne nějakým starým titanem, musí být ten nejčistší na světě. Tváří v tvář desce titanu většina lidí jen vidí kov, ale pokud budete chtít, můžete zahlédnout duši brýlí Blackfin. To je důvod, proč tento jedinečný výrobce kvalitních a nesmírně odolných brýlí nakupuje surové titanové desky v Japonsku od certifikovaných výrobců, kteří mohou zaručit nejčistší a nejdokonalejší titan. Pokud někdo chce vytvořit ty nejlepší titanové rámy, nemůže existovat žádný kompromis o kvalitě zdroje.

Originální text firmy Blackfin hovoří o hrdosti a opravdovém vnitřním smyslu výroby takového dokonalého produktu, jen takoví lidé pak mohou udělat opravdový produkt na která nejen oni ale i my můžeme být hrdi že jej nabízíme:

"Toto je náš italský příběh, jeden z posledních svého druhu. Existuje spousta italských firem, ale jen velmi málo z nich vyrábí své výrobky zcela v Itálii. Začali jsme v roce 1971 v Agordu a budeme zde dnes, stejně jako zítra. Nikdy nedovolíme, aby naše výrobky byly vyrobeny v zámoří, někým, o kom ani nevíme. Chceme, aby byly vyrobeny lidmi, se kterými se setkáváme každý den, lidmi, kteří sdílejí naši vášeň, kteří vědí, co je dobře vykonaná práce a komu můžeme osobně poděkovat, tváří v tvář. Zatímco jiní mohou přesunout své dílny do vzdálených zemí, MY máme tady vše, co potřebujeme."

Klikněte na obrázek pro naši galerii modelů » } »

Blackfin } oficiální stránky produktů
Facebook stránky značky Blackfin
Video prezentace na YouTube

  Cocosong 2017
     

 

 


cocosong

mistrovské umělecké dílo a řemeslná výroba, která zrcadlí misteriózní kulturu východní asie


U brýlí cocosong exkluzivní současné materiály jsou spojeny s tak vynikajícími prvky, jako je hedvábí, sušené květiny, peří, polodrahokamy, kovové akcenty a smaltování. Vysoce precirní rámy brýlí, kter doplňují tvář těch, kteří se chtějí cítit jedineční a exkluzivní. Kouzelný styl, který jde napříč časem a prostorem na výpravě do vzdálených zemí.

Exkluzivní  kolekce značky COCO SONG  vzdává hold historii čínské kultury a umění v kombinaci s  důrazem na detail italského designu. Na některých modelech se nachází malé postříbřené kovové  detaily skládajících se z medailónů, draků a jiných zvířat z asijské mytologie. Brýlové obruby COCO SONG jsou navíc vylepšené pravými polodrahokamy jako jsou nefrittygří okotyrkyslapis lazuli malachit. Každý tento kámen má svůj význam a vliv na člověka.  Také se používají originálně Swarowski krystaly

COCO SONG ztělesňuje expresivita prostřednictvím řečí barev. Například, modrá znamená pokoj,  červená radost a lásku, zelená kreativitu  a žlutá je barva císaře. Orientální vlivy jsou dokonce zakotvené v ochranné známce COCO SONG, co je zkratka pro  "znovuzrození" a mnohé ze symbolů, které zdobí obruby znamenají dlouhou životnost a štěstí. Tato exkluzívní kolekce je určená pro zkušené, kosmopolitní zákazníky, který chtěji expresívní obruby,  v kterých by se odrážela jejich osobnost. 

Každý rám je vyrobený ručně. Jakékoliv barevné odlišnosti nebo nepatrné nedokonalosti by měli být  vnímány jako charakteristické rysy, které dělají tyto obruby výjímečnými. Tato specifické výrobní technika plus využití přírodních materiálů spolu se speciální odbornou starostlivostí má ochránit krásu obrub COCO SONG.

Cocosong serie distribuovaná v ČR } stránky dovozce brýlí
Facebook stránky značky cocosong
Stránky Instagramu pro značku cocosong

  Cocosong 2017
     

 

 



 


kvalita a dlouhodobá záruka
Všechny produkty které nabízíme jsou dlouhodobě podrobeny požadavkům na vysokou kvalitu, spolehlivost pro uživatele a možnost úprav a oprav pokud jsou potřeba. Kvalita materiálů je pro nás prioritou, proto vybíráme takové, aby vám přinesly jak spolehlivost a odolné řešení, tak i vizuálně byly krásné a reprezentativní.

Modely brýlí které zde zobrazujeme jsou běžnou součástí sortimentu naší optiky ale nejsou aktuálně obrazem stavu na prodejně. Proto prosíme, pokud máte zájem o konkrétní model, nejdříve nás navštivte a rádi Vám jej předvedeme je-li skladem nebo jej pro Vás objednáme. Aktualizaci budeme zde provádět podle možností a nabídky dodavatelů.



 
Naše heslo již dlouhou dobu je - na brýlích hlavní je sklo! Tento slogan vyjadřuje i náš přístup ale
samozřejmě nevylučuje abychom nabízeli dokonalé obroučky na které je dlouhodobě spolehnutí..
 
         



něco z historie a technologie
Kolem roku 1000 byl vynalezen a od té doby i vyráběn (vyráběli ho Benátčané) tzv. čtecí kámen, tj. skleněný kulový vrchlík, který se přikládal ke čtenému textu aby ho zvětšil. Používali ho především dalekozrací mniši.

Takovýto kámen popisuje ještě v roce 1268 anglický filozof Roger Bacon, zatímco v jenom italském rukopisu z roku 1289 je už zmínka o brýlích, tj. o čočkách upevněných v obroučkách. Musely tedy být vynalezeny někdy v tomto období. Někdy se uvádí jako jejich vynálezce Salvino D’Armate z Pisy, novější zdroje ukazují k dominikánskému mnichu Alessandru Spinovi z Florencie. První známé umělecké zpracování tématu s brýlemi se objevuje v roce 1352 (Tommaso di Modena).
Od okamžiku vzniku brýlí řešili jejich výrobci problém jejich správného usazení (upevnění), a to jak z hlediska mechanického tak optického. Trvalo jim to 350 let. Španělští výrobci v 17. stol. experimentovali s hedvábnými stužkami připevněnými k obroučkám a tvořících smyčku kolem uší. Později španělští a italští misionáři začali používat - po čínském způsobu - místo smyček keramická nebo kovová závaží. Konečně v roce 1730 londýnský optik Edward Scarlett představuje pevné postranice, které se opírají o horní část ucha.
«{

 
Původní brýle prezidenta Adamse

Americký prezident Lincoln


line

         

                       

           
 
co nejdůležitější vám nabízíme:

profesionální oční optika s certifikací Rodenstock
kontaktní čočky a brýlové obruby
dětská optika a zázemí pro rodiče s dětmi
specializace na sportovní brýle
vyšetření zraku na počkání i na objednávku
kontaktních čočky a jejich aplikace
servis zdarma* do konce životnosti brýlí
značky které nabízíme:

dámy a páni -- RAY-BAN | DOLCE A GABANA | VERSACE | TAG HEUER | JAGUAR | BLAC | GUCCI | JIMY CHOO | RODENSTOCK | PORCHE DESIGN | MERCEDES BENZ | DIESEL | JIL SANDER | SALVATORE FERAGAMO | VOGUE | BOGNER | EMPORIO ARMANI
sport -- ADIDAS | OAKLAY | GLORYFY | RODENSTOCK | NIKE | PUMA
dětské brýle -- ACTIVE | NIKE | ESPRIT | RAY-BAN | GUCCI | YOUPI
kontaktní čočky -- JOHNSON A JOHNSON (Acuvue) | COOPER VISION (Biofinity, Proclear, My Day) | ALCON (produkty - AirOptics, Dailies, Opti-Free)

 


© Optika Fénix
všechna práva vyhrazena
idea & image & power
© Max Portman
Optika Fénix si vyhrazuje právo změny podmínek akcí podle aktuální situace a možností v dodávce produktů. Uvedené obchodní značky jsou chráněny právy jejich vlastníků.
  otevírací doba prodejny:

pondělí
úterý
středa
čtvrtek
pátek
sobota
8.00 - 17.30
8.00 - 17.30
8.00 - 17.30
8.00 - 17.30
8.00 - 17.30
9.00 - 11.00
   
mobile: +420 777 744 574
line: +420 573 331 628

e-mail: fenix@optikafenix.cz
mapa: Google Maps » ••